Lifestyle

Έμεινε άστεγος ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Η χλιδάτη ζωή του «Mr Αστέρια», η γρήγορη άνοδος & η απότομη πτώση

Η Άνοδος και η Πτώση του Αργύρη Παπαργυρόπουλου: Ένας Άνθρωπος και οι Κόποι Μιας Ζωής
Έμεινε άστεγος ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Η χλιδάτη ζωή του «Mr Αστέρια», η γρήγορη άνοδος & η απότομη πτώση

Η Άνοδος και η Πτώση του Αργύρη Παπαργυρόπουλου: Ένας Άνθρωπος και οι Κόποι Μιας Ζωής

«Με ένα ταγάρι ήρθα από το χωριό, με ένα ταγάρι θα γυρίσω. Ευτυχώς που έχω κάτι γίδια. Ελπίζω όταν πεθάνω να έχω κάτι για τα παιδιά, για να μην βρίζουν τον πατέρα τους». Αυτή η δήλωση του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, ειπωμένη χαριτολογώντας μερικά χρόνια πριν, αποδείχθηκε προφητική. Ο άλλοτε ισχυρός επιχειρηματίας, με θλίψη στα μάτια, παρακολουθεί τους κόπους μιας ζωής να γίνονται συντρίμμια.

Η μυθική βίλα του στην Γλυφάδα, σύμβολο της επιτυχίας του, πωλήθηκε στις 25 Οκτωβρίου έναντι 7.500.000 ευρώ σε πλειστηριασμό, αφήνοντάς τον χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο. Η ζωή του Παπαργυρόπουλου μοιάζει με τραγωδία, καθώς η άνοδος και η πτώση του ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια μας.

Το Παλάτι του Παπαργυρόπουλου Πέρασε σε Άλλα Χέρια: Από τη Χλιδή στην Αβεβαιότητα

«Δεν έχω που να μείνω», λέει με παράπονο ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος, καθώς αποχαιρετά το «παλάτι» του στην Γλυφάδα, εκεί όπου έζησε τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής του. Στην πολυτελή αυτή κατοικία έλαβαν χώρα οι γάμοι του με τη Λιάνα, η γέννηση των γιων του, Νάσου και Άρη, ο χωρισμός του, και η πιθανή μοναξιά των τελευταίων χρόνων.

Ο άλλοτε ισχυρός επιχειρηματίας της νυχτερινής διασκέδασης μιας χλιδάτης εποχής, αναπολεί στιγμές από τη ζωή του γεμάτες συναντήσεις και συνεργασίες με προσωπικότητες από όλους τους χώρους. Ωστόσο, σήμερα μαζεύει τα απομεινάρια μιας ζωής και αναρωτιέται αν η οδός Τύχης 13 στα νότια προάστια ήταν πράγματι σημαδιακή, φέρνοντάς του τύχη ή γρουσουζιά. «Η ζωή είναι ζαριά», λέει στους φίλους του, και να που μετά από πολλές εξάρες, έμεινε στον άσο.

Μετά από τόσα χρόνια σκληρής δουλειάς και επιτυχίας στον χώρο της διασκέδασης, φαντάζει σαν κακόγουστο αστείο ότι ένας τόσο ισχυρός επιχειρηματίας έμεινε άφραγκος και άστεγος. Παρά τις αντιξοότητες, ο Παπαργυρόπουλος υπερηφανεύεται ότι «ποτέ και κανένας συνεργάτης μου δεν έμεινε απλήρωτος».

Το παλάτι του Παπαργυρόπουλου, όπου έζησε στιγμές χαράς και λύπης, πέρασε πια σε άλλα χέρια, αφήνοντάς τον να αναρωτιέται για το παιχνίδι της τύχης. Από την κορυφή της επιτυχίας στην αβεβαιότητα της αστεγίας, η ιστορία του είναι μια δραματική υπενθύμιση για την αστάθεια της ανθρώπινης μοίρας.

Το Τέλος της «Αθηναίας»: Η Άνοδος και η Πτώση ενός Κοσμικού Στέκιου

Με σκυμμένο κεφάλι και δάκρυα στα μάτια, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος έκλεισε το 2019 την πόρτα της «Αθηναίας» στο κέντρο της Αθήνας για τελευταία φορά. Παραδίδοντας τα κλειδιά στην τράπεζα και στον δικαστικό κλητήρα, εκτέλεσε την εντολή κατάσχεσης για χρέη ύψους 800.000 ευρώ. Σε κατάσταση απόλυτης ψυχολογικής κατάρρευσης, αποχαιρέτησε το δημιούργημά του, την «κοσμική υπόγα» όπως την αποκαλούσε, κρατώντας μόνο τα 20 κάδρα από το γραφείο του με φωτογραφίες συνεργατών ως πολύτιμα κειμήλια.

Στη δοξασμένη δεκαετία του ’90, όταν η διασκέδαση ήταν στο απόγειό της, η «Αθηναία» του Παπαργυρόπουλου παρέμεινε ανεπηρέαστη ακόμα και από τον περίφημο «νόμο Παπαθεμελή», που περιόριζε τη λειτουργία των καταστημάτων μέχρι τις 2 το πρωί. Παρά την αυστηρότητα του νόμου, πολλοί «ανυπάκουοι» Αθηναίοι κατέβαιναν τα σκαλιά της «Αθηναίας» για βραδιές που κρατούσαν μέχρι το ξημέρωμα, με τραγουδιστές που ερμήνευαν χωρίς μικρόφωνα υπό το φως των κεριών.

Ο πονηρός «Βλάχος» από τον Παρνασσό είχε καταφέρει να ξεχωρίσει στον χώρο της διασκέδασης. Αν τα ντουβάρια της «Αθηναίας» μπορούσαν να μιλήσουν, θα αποκάλυπταν ιστορίες με ηχηρά ονόματα: εφοπλιστές, επιχειρηματίες, πολιτικούς και διασημότητες όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου, η Ορνέλα Μούτι, ο Αλέν Ντελόν, η Κλώντια Σίφερ, ο πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό και η Σάρον Στόουν.

Η παρουσία της Σάρον Στόουν στην «Αθηναία» άφησε εποχή. Προσκεκλημένη στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την επίδειξη του οίκου Capo D’ Opera, επισκέφθηκε το θρυλικό μαγαζί, ζήτησε τζατζίκι και σαρδέλες και έκοψε με ψαλίδι τις γραβάτες όλων των ανδρών θαμώνων, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Παπαργυρόπουλου.

Η «Αθηναία» υπήρξε ένα κοσμικό στέκι που φιλοξένησε πολλές σημαντικές προσωπικότητες και μοναδικές στιγμές. Σήμερα, ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος, έχοντας αποχαιρετήσει το δημιούργημά του, αναπολεί τις λαμπρές εκείνες εποχές και τις αναμνήσεις που θα μείνουν ανεξίτηλες στην ιστορία της αθηναϊκής νύχτας.

Ιστορίες Κάτω από τα «Αστέρια»: Το Βασίλειο του Αργύρη Παπαργυρόπουλου

Τα «Αστέρια» υπήρξαν αδιαμφισβήτητα το βασίλειο του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, ένας χώρος όπου έζησε σημαντικές προσωπικές και επαγγελματικές στιγμές. Με μια πληθώρα αναμνήσεων, από το αξέχαστο γλέντι του γάμου του με την αφρόκρεμα του ελληνικού τραγουδιού στην πίστα, μέχρι τις θρυλικές συνεργασίες και τις ζωντανές τηλεοπτικές συνδέσεις που άφησαν εποχή, η ιστορία του χώρου είναι γεμάτη από χαρές και πίκρες.

Προτεινόμενο Άρθρο O άντρας μου βάζει πάνω απ’ όλα το παιδί από τον πρώτο του γάμο και έχω κουραστεί – Τι να κάνω;» O άντρας μου βάζει πάνω απ’ όλα το παιδί από τον πρώτο του γάμο και έχω κουραστεί – Τι να κάνω;»

Αν ο Παπαργυρόπουλος αποκάλυπτε όσα έχει ζήσει από τις συνεργασίες του με τα μεγάλα ονόματα της καλλιτεχνικής σκηνής, πολλοί από αυτούς θα… εξαφανίζονταν. Ωστόσο, ακόμα και στις ιδιοτροπίες των καλλιτεχνών, ο Παπαργυρόπουλος είχε την ικανότητα να τους χειρίζεται με μοναδική μαεστρία. Η δική του «ιδιοτροπία» ήταν να ανακαινίζει την τεράστια αίθουσα των 2.000 ατόμων σε χρόνο dt, επενδύοντας υπέρογκα ποσά για να καλύψει τις απαιτήσεις των καλλιτεχνών.

Στα «Αστέρια» φιλοξενήθηκαν θρυλικά ονόματα όπως οι Πασχάλης Τερζής, Νότης Σφακιανάκης, Άννα Βίσση-Νίκος Καρβέλας, Πέγκυ Ζήνα, Αντύπας και Άντζελα Δημητρίου. Οι φωτεινές ταμπέλες στα «Αστέρια» έκαναν την παραλιακή λεωφόρο το κορυφαίο hot spot της κοσμικής Αθήνας. Ο Παπαργυρόπουλος είχε δηλώσει σε συνέντευξή του: «Ο επιχειρηματίας πρέπει να είναι διπλωμάτης, να λέει ψέματα στο ένα καμαρίνι και ψέματα στο άλλο. Αν πεις τι σου είπε ο ένας καλλιτέχνης για τον άλλο, πάει το σχήμα, το ‘χασες».

Με την επιτυχία των καλλιτεχνών του, ο Παπαργυρόπουλος εξαργύρωνε την επιτυχία τους χαρίζοντάς τους πλούσια δώρα και πολυτελή αυτοκίνητα. Ήξερε να φέρεται ακόμα και στον πιο «δύσκολο» καλλιτέχνη με αριστοτεχνικό τρόπο, κρατώντας τις ισορροπίες και δημιουργώντας ένα περιβάλλον που θύμιζε περισσότερο παλάτι παρά νυχτερινό κέντρο.

Η ιστορία των «Αστεριών» και του Παπαργυρόπουλου είναι γεμάτη από λαμπερές στιγμές, δοξασμένες νύχτες και αξεπέραστες εμπειρίες, αποδεικνύοντας πως η επιτυχία και η λάμψη δεν έρχονται χωρίς κόπο και αφοσίωση.

Η οικονομική καταστροφή του Αργύρη Παπαργυρόπουλου κορυφώθηκε όταν αποφάσισε να μετατρέψει τον Παρνασσό σε… Κουρσεβέλ! Το όνειρό του για έναν επίγειο παράδεισο στην Επάνω Σουβάλα, στην Πολύδροσο, το χωριό των προγόνων του, κατέρρευσε. «Εδώ είναι ο τόπος μου και οι ρίζες μου, δεν σκέφτομαι τον εαυτό μου πουθενά αλλού», δηλώνει ακόμα με πάθος.

Σε μια έκρηξη νοσταλγίας για τον τόπο του, κυκλοφόρησε ένα CD με 17 αγαπημένα του δημοτικά τραγούδια, ερμηνευμένα από γνωστούς παραδοσιακούς καλλιτέχνες. Εμπνευσμένος από τη γοητεία της φύσης και του βουνού, επέκτεινε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες στον τουρισμό, χτίζοντας πολυτελή σαλέ και ξενοδοχείο στον Παρνασσό.

Ωστόσο, η οικονομική κρίση και τα δυσβάσταχτα έξοδα των πολυτελών εγκαταστάσεων τον κατέστρεψαν. Έχασε πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ και αναγκάστηκε να κλείσει τις επιχειρήσεις του. «Όλα έχουν φύγει. Δεν ζητάω οίκτο, αλλά ζητάω δικαίωση. Αισθάνομαι ότι αδικήθηκα από το κράτος», είπε απογοητευμένος σε δηλώσεις του.

Η ιστορία του Παπαργυρόπουλου στον Παρνασσό είναι ένα παράδειγμα του πώς η αγάπη για τον τόπο και η επιχειρηματική φιλοδοξία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καταστροφική πτώση. Παρά τις δυσκολίες, παραμένει πιστός στις ρίζες του και συνεχίζει να παλεύει για την αναγνώριση και τη δικαίωσή του.

Ο «χρυσός» επιχειρηματίας των νυχτερινών κέντρων, Αργύρης Παπαργυρόπουλος, σοκάρει με τα όσα καταγγέλλει σχετικά με το σπίτι του.

Τελευταία Νέα