Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, κάποτε δεν είχαν καμία σχέση με το σήμερα. Κάποτε τα λεωφορεία είχαν τον δικό τους εισπράκτορα και εισιτήριο το οποίο ανέρχονταν στη 1 δραχμή. Η τιμή του εισιτηρίου, άλλαζε και από 30 έως 50 δραχμές. Μετά από κάποια χρόνια, υπήρχε ένας πορτοκαλί κουμπαράς με σχισμή, ο οποίος ήταν κλειδωμένος δίπλα από τον οδηγό.
Τα παλιά λεωφορεία της Αθήνας ήταν γεμάτα με συζητήσεις. Ο κόσμος μιλούσε μεταξύ του, ακόνη και αν ήταν άγνωστοι. Μετά, ο εισπράκτορας θα ζητούσε απλά να ελέγξει τα εισιτήρια.
Λεωφορεία στην παλιά Αθήνα: Πότε εμφανίστηκαν
Το Ελληνικό κράτος έδωσε άδειες για τη λειτουργία αστικών συγκοινωνιών στις αρχές του 20ου αιώνα. Το 1952, πραγματοποιήθηκε η ίδρυση έξι κοινών ταμείων εκμετάλλευσης λεωφορείων, τα ΚΤΕΛ. Αυτά λειτουργούσαν από το 1941 υπό το βλέμμα του Οργανισμού Ελέγχου Αστικών Συγκοινωνιών.
Το 1929, ιδρύεται η ΗΕΜ είχε σαν αρμοδιότητα τη λειτουργία των τραμ, τρόλεϊ και λεωφορείων σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά. Το 1956 περιορίστηκε στο τρόλεϊ, το οποίο καταργήθηκε το 1970, δίνοντας τη σκυτάλη στον ΗΛΠΑΠ.
Το 1961 ιδρύθηκε η πρώτη κρατική εταιρεία αστικών συγκοινωνιών. Η επωνυμία της στις ΑΣΠΑ ήταν γνωστή ως 7ο ΚΤΕΛ. Ωστόσο, το 1977 αφαιρέθηκαν οι άδειες λειτουργίας της Αττικής Συγκοινωνίας από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες των λεωφορείων.
Μετά από ένα χρόνο, ιδρύθηκε η ΕΘΕΛ. Στόχος της ήταν η εκτέλεση και η εκμετάλλευση του συγκοινωνιακού έργου. Αυτό θα γίνονταν με θερμαινόμενα λεωφορεία υπό τον ΟΑΣΑ.
«Ράγισε καρδιές» με τον επικήδειο λόγο της η κόρη του Δημήτρη Σούρα: «Μου λείπεις ήδη μπαμπά μου»
Κηδεία Δημήτρη Σούρα: Βαρύ πένθος στο “τελευταίο αντίο” – Υποβασταζόμενη η σύζυγός του, Ελένη Μαρούδα [εικόνες]
Σοκ στο Πανελλήνιο: Η Νικολούλη… έβγαλε στη φόρα τη Μουρτζούκου – Το ψεύτικο τηλεφώνημα που παρίστανε την Πόπη και η παγίδα
Αλεξάνδρα Νίκα: Οι πρώτες δηλώσεις του πεθερού της, Βασίλη Αργυρού μετά τη γέννα – «Χαρούμενος είμαι»